Thursday, June 30, 2011

Di rumah Abepah

Aku landing umah abepah kat Bangsar..rumah KTMB...dah hampir seminggu aku kat  sini..abepah ngan kakmawar keje, letak haziq rumah babysitter...kakmawar keje malam balik pagi..abepah keje biasa opis hour..nasib baik ijat ngan adik anin ade..boleh teman aku...kalau tak..mesti bosan hidup aku disini..huhu
..
kat sini rutin pun sama je masa duk rumah abecah...online,tengok tv,main ngan haziq,makan tido..xde keje lain dah..hahaha..inilah hidup penganggur kehormat dah sebulan lebeh aku menganggur..huhuhu..

1st day tayang tuu..wakaka..abepah belanja.TQTQTQ
 Hari ni..abepah bawak aku gi tengok Transformers : Dark of The Moon...hahaha..3D gitu...yang lawaknye sebelum ni mana pernah aku tengok transformers ni..bleh plak gi layan sekali..aigooo..alahai...ntah pape ntah..best la jugak..hehehe...memalukan betui..kih3...best gak tengok 3D...wooohhooo!!..suka suka suka..
dah abes layan movie..gi makan plak..aduh2..kakmawar plak belanja mcd..ijat dah beli nasi dah pun..makan aje..balik2 aje, ijat dah tercongok depan pintu..oh ya..kami g tengok wayang tu pukul 10pagi..abepah lari dari opis die..then kul 3 die pegi balik opis die...huhuhu..balik rumah tu..aku tibai plak nasi yang ijat beli..then aku pi sleep la..malamnye pulak..ijat ajak g selayang mall..aduhh...seharian jalan aje..tadi dah pi mid valley..penat kot..kami sume pi..5 orang naik viva, abepah,kakmawar,ijat,wani,aku...p la beli barang ijat..then terus p makan...tibai mee bandung je..sebab dah kenyang..hihihi...then balik rumah lagi..rumah abepah la..balik rumah aku ari jumaat petang...lambat lagi..oh yaa rutin aku duk umah abepah..main game..my farm life level 50..dalam masa 2 hari je aku complete kan nya..mimi more than 1 week..hahahahaha..gelak jahat...

No comments:

Post a Comment

I'm back 2017

Assalamualaikum..... Hisashuburi da ne Well, i have deleted my Instagram, twitter, wechat, and my wordpress blog as well. It just me myse...