Monday, June 6, 2011

Detik yang dinantikan..

6 Jun, aku menunggunya penuh debaran.....result final exam...oh tidak..apakah yang bakal berlaku..tepat saje jam 12.00 pagi aku mula gelisah kerana sudah masuk 6 Jun, aku pun try la cek guna campus online nak cek result..excited r konon..bajet bagus kah??tak sabar menunggu hari siang?? kamu gila ka?
lepas tu tetiba mataku terpaku pada PNGK yang tertera di kaca skrin demolina...aigooo..haish...ape kes..x naik pon pointer..haish!!..huhuuuu...sedihh..hanya PNGK yang berubah..time ni gred belum dikemaskini..aku mula sedih..huuu...mungkin teruk sangat minor ngan elektif teras aku..huhuuuu
sedihnye...cane nak mintak job ni...huhuhuuu....
sedih..semoga result akan berubah bila aku bukak mata besok....Please....onegaishimasu!!!

No comments:

Post a Comment

I'm back 2017

Assalamualaikum..... Hisashuburi da ne Well, i have deleted my Instagram, twitter, wechat, and my wordpress blog as well. It just me myse...