Wednesday, May 25, 2011

Di rumah ep 5


After saya menginap di hotel Sg.Duyan, Saya meneruskan sisa hidup saya di hotel abedik..rumah warden sekolah sains machang..haruslah di Machang..huhuhu...saya dalam dilema sebenarnya..mahu ke rumah abecik atau abedik..dah janji ngan adikyah ngan along actually...but then.. i think..i want to follow abedik la..walaupun kakda p kursus..alaaa mereka kan sudah besar..pandai la jaga diri..lagipon saya ni dah tamat belajar..bebila pon saya boleh p sleep sana what..Yaaa...ends up here..umah abedik..need to mengasuh alimi and azizi..a very ...mencabar la..SANGAT mencabar actually...huuu..aigooo...
Tapi kadang2 saya amat terhibur..melihatkan telatah azizi to alimi..lucu bangat sih, lawak sekali..addoii..azizi suka sangat buka seluar, berebut pen, berebut susu..main tolak2..salah sorang akan nangis..saya tengok sudah..hahahaa...budak2 ni yang lemahnya..benda yang dilarang itulah yang makin dibuat2..ini boleh mendatangkan marah...tapi sabor je la..kanak2..kecik lagi..adoyaii..
Haaa..abedik ni pun satu beli mainan bukan sesuai ngan kanak2 bawah 5taun..ade ke die beli kete kebal remote control..yang ni kali ke 2..rm150++ jugak la..tapi takper..ciksu pun boleh main..wawawawa...tak sangka ciksu pandai control kete kebal bapak kebal...muhahahha..budak azizi ngan alimi tu takut ngan bunyi bende tu..lari naik atas kusi..hahaha..syok plak main..bila dah reti control..kihkihkihkih...

No comments:

Post a Comment

I'm back 2017

Assalamualaikum..... Hisashuburi da ne Well, i have deleted my Instagram, twitter, wechat, and my wordpress blog as well. It just me myse...