Friday, May 13, 2011

Jie chan, daijoubu ka na?

Jie chan datang menjemput saya pulang...dari pusat memandu setelah LULUS....ujian JPJ...
dan kami terus balik ke school...untuk berjumpa supervisor masing2..
setelah itu, aku menemani nana ke atm machine untuk amek duet,,,ape lagi org buwat kat atm nun...then jiechan tetiba call..cakap suruh aku datang cepat..dia kata die macam nak pengsan..
ALAMAK!!!..aku pun bergegas menuju ke kereta Jie...sekali aku tgok budak ni lemah tak bermaya...
why??wae?nande?...penuh tanda tanya...
aku tanya..mau air ka?? die angguk je..
tak pernah aku tengok budak ni jadi cenggini tau...aku tanya nak panggil orang tolong ka??nona ka? fd ka? sape2 lah yg boleh tolong kan..die cakap tak payah pulak..aku pun berpikir..larat ke budak ni memandu,,,balik bilik??then aku kipas2 budak ni..nampak cam dah ok..die cakap die tak makan apa2 lagi hari tu...ooo itu ka sebabnya..? moral of the story,,next time..dont forget to eat la..tapi masalahnye..mereka ni tak makan sebab kafe tak buka,,,adoii...kami pun slow2 ngan kereta ke kfc yang berhampiran..makan sana kerana jiechan agak kebuluran dan hampir2 pengsan tadi...then aku menunaikan niat aku tadi memandangkan aku sudah lulus ujian memandu...

No comments:

Post a Comment

I'm back 2017

Assalamualaikum..... Hisashuburi da ne Well, i have deleted my Instagram, twitter, wechat, and my wordpress blog as well. It just me myse...