Tuesday, May 10, 2011

Will i miss them??

This saturday, maybe our last last day in USM universiti dalam taman, setelah 3 tahun hidup disini..bersama kawan kawan semua...ke kelas, makan, tido sama sama..tengok cerekarama di bilik tv, keluar jalan2 shopping bagai..dan macam2 lagi aktiviti kami di usm ni..
Biasanya...kami berpisah..bila cuti sem..yang sebulan tu je..but this time..maybe forever...maybe.. la kan..
mana nak tau apa jadi selepas ni..masing2 bawak diri..balik negeri masing2..yang dah dapat keje..meneruskan hidup...masuk alam pekerjaan..kami yg belum keje nih...
duduk termenung dirumah....

the point here...will they miss me....i think i will miss them...huuuu
haritu fd cakap, kalau die tak nangis jangan salahkan dia..hahaha..lawak plak..die takut kami cakap die xde perasaan nak berpisah....ngan kami sume..hehe..
tak nangis pun xpe..alaaaa...nanti nangis kang...banjir plak..mira plak cakap nanti nak balik hug hug la...jiechan?jiechan da nak keje...nanti lau saya p kl umah abampah..nak g melawat die.kalau la die x sibuk kan...
oh kawan2..akankah kita jumpa lagi...?
akan kah?
oh ya..akan la..bila korang2 sume dah kawen nanti..ajak la saya...saya pasti akan datang..
oh ya...my last word..dont forget to hantar kad raya...hahaha...
hehe..huuu..

2 comments:

  1. hehe...saya igt awak punye...24 jam keje dok kacau awak..makan ngan awak..tgok tv..main puzzle

    ReplyDelete
  2. haruslah i will miss you. cuma aku x menitik air mata depan org. smlm masa mira menitik, aku pon menitik masa peluk kamu. kamu aja nGak perasan kok

    ReplyDelete

I'm back 2017

Assalamualaikum..... Hisashuburi da ne Well, i have deleted my Instagram, twitter, wechat, and my wordpress blog as well. It just me myse...