Thursday, May 19, 2011

Di rumah ep 1


1st day kat umah..aku wat pilihan stay kat hotel alor tal...rumah abetar..ditemani wani ngan siti..
aku makan, sembang tido kat sana..aku bajet nak tengok cerekarama..tapi....
aku bleh plak on laptop suruh wani ngan kakhah layan citer CUN...
last2 aku tersleep di ruang tamu..kakhah kejut suruh masuk tido dalam bilik..
sepanjang aku duk umah abetar, aku main puzzles ngan wani..addoi..memang xde keje..
bosan nye duk rumah ni rupanya....huhuuuuuuu
Pada suatu hari aku tekad beli colouring book...buang tebiat jap..
alaaaaaaaaaaaaaa.....bukan selalu....terkenang zaman kanak2 ribena dulu..
siap ngan pensil warna kau beli..tapi aku segan nak pi bayar kat kaunter..jadi aku suruh adik anin yg bayarkan..hahaha......then aktiviti lain, tolong siti wat reben, letak glitter lat bunga plastik...
untuk kenduri kawen die nnt...

No comments:

Post a Comment

I'm back 2017

Assalamualaikum..... Hisashuburi da ne Well, i have deleted my Instagram, twitter, wechat, and my wordpress blog as well. It just me myse...