Thursday, May 5, 2011

Hukhukhuk...addoi..

Ape r..
Sedih r...
cane nih..
nyampah lak saya..
bodoh sangat ke saya ni..
adoyai..
haish!!
xsuka la diri saya ni...mcam nak campak jauh jauh je..huuu..
cane ni..
tadi p qti kete konon..nerves sangat sampai ...jadi camtu..aduii..
malu nak citer..
huuu
tapi pakcik tu cakap memang xboleh nak bagi lulus kalu gaya camtu bawak kete..huuuu
tapi sebab die sian kat saya yg nak baalik umah dah kan..die bagi la lulus..
tapi die siap cakap lagi konform jpj pun x lepah kalu gini la gaya nye..dush!!!
sebijik kene...aku sengih je la..sebab da sampai..kan.,,dah berenti kete dah..lega..tapi tu la..malu kat pakcik tu...adoyai...ape ni nadwah...kamu buat hal..umur kamu di usm da makin suntuk...camne ni...?huuu sedihnye...along, adik anin,siti,lin,mimi sume da ade lesen...fd, sk pon..nape bengap benor pale hotak gue ni..xtau la..sedihnye..pakcik tu cakap saya bagi awak masuk jpj...tp saya x jamin ape2..awak kene buat tambahan lagi ni...huuuu....aku pun malu...maluuu..hahahha..tapi xtau la cane pesaan time tu..ingat nak balik bilik je kan...then aku terus jalan menuju ke tesco...xmau balik ngan grace maluuu n takut die marah.call la jiechan kan..die ngah makan kat kafe..sian die..nak p jumpa cik ramli plak..adoi..pastu grace call la kan tanya katner..nak amek konon..aku pun cancel r ngan jie..naik la ngan grace..eh tetiba..depan subaidah tepi tesco die cakap..u boleh turun sini x?knape? minyak kete i da nak abes...i nak pegi isi minyak then terus pegi bayan lepas...adui..boleh plak die bentikan kete campak i kuar camtu aja..ni i xtahan giler..then i pun tebalkan muka i lagi sekali jalan2 kat tepi jalan besar tu..kete duk lalu lalang..then i call jiechan ask for help again n again..thank god she already in her car...then i jalan slow2...dah sampai mana dah..kete hijau TAB pun datang...thank to her la...jiechan thank you so much...huuuuu...then i balik dengan hampanya...walau lulus tapi lulus ngan x bermakna..ooo...tolonnngggg.........................haish!!!pastu i emo sorang2 kat bilik jiechan xde...mira x online..fd x bangun lagi..huuuuuu..
nak meraung nak menjerit...kalulah ade jin aladin tu..aku nak mintak lesen kete je..xmau bende lain dah...huuu....nape ni..what's wrong with me..huuu...i'm so sad...huuuuuu

1 comment:

  1. huhu..xpe la.nak wat gne..sabar k..pasni msti adkwah leh bawok nye kete..naling sangat kot td..mugo lm dah x bwok kn...sabar k..jg dri molek..luv u

    ReplyDelete

I'm back 2017

Assalamualaikum..... Hisashuburi da ne Well, i have deleted my Instagram, twitter, wechat, and my wordpress blog as well. It just me myse...