Sunday, June 26, 2011

Yes!! Berjaya Keluar dari Punan

Akhirnya, berjaya jugaa  aku melarikan diri dari punan...banzai2..syabbas diucapkan kepada diriku ini..kekeke..tahniah juga sebab sudah sampai dan menjejakkan kaki ke bumi punan..ngeh3...iya..sememangnya best juga berada di punan, ramai orang aku ketemu..hehe malu nye aku bila mak melati nak amek gambar aku..time aku nak berangkat naik bus ke KL...macam artis pulak aku rasa..kekeke..die cakap nak buat kenangan..nanti bila aku dah kerja dia pesan jangan lupakan mereka..hehe..i will..
Thanks to adik aning..bcoz of her convocation day..haha..boleh la aku keluar dari punan dengan bertujuankan nak pergi sana..hehe..jangan marah..boleh dikatakan mengambil kesempatan atas her convocation..kih3..
Tengahari jumaat 24Jun aku bergerak keluar ke Kluang mencari tiket bus ke KL..abecah sponsor naik bus KKKL dari kluang ke KL..rm25..turun di Terminal Bersepadu Selatan..huhu bus pukul 4.30ptg..pukul3.30ptg abecah belanja makan kat MB..makan nasi ayam..then naik bus..pukul 8.15mlm kot aku sampai kat terminal..abepah datang jemput bersama lin..naik viva kakmawar..then terus ke hospital selayang..amek kakmawar. Kami bergegas pulang sebab nak tengok maharaja lawak final...yes!! berjaya sampai..before start..heheh..kami sumer layan  sama2..tv rumah abepah besar..sama ngan umah abecah jugak.hehehe..   dan aku meneruskan sisa hidupku di rumah abepah pulak..1minggu di machang, 2 minggu di punan,1 minggu di KL...muahahha...





No comments:

Post a Comment

I'm back 2017

Assalamualaikum..... Hisashuburi da ne Well, i have deleted my Instagram, twitter, wechat, and my wordpress blog as well. It just me myse...