Wednesday, June 8, 2011

Oh..what can i say..?

Finally my final exam results tidak berubah...
Hasil penat lelah menjaga nyamuk..my final year project dapat A..thanks to my supervisor and my friends that involve in my project..thank you very much..I love u all..hehehe...
Huhuhuu..but then although my fyp got A, tak bermakna apa2 coz my PNGK not increase..just maintain like before..huhuhu..quite sad actually..it serve me right..huhu..malas sangat..sedih..why cant i be just like mira..always good in academic..huhuhuuuu...my internet connection is not so good..belum isi lagi spa..suruhanjaya perkhidmatan awam..Fd dah mula bekerja kat kedai kak ani..near her house....me? still relaxing..home sweet home..hehehe..jie pun da nak start keje bulan depan..aku jugak le yang duk buang masa....oooo...sekarang mood sedang ingin bekerja..kerana duit pencen dah kene potong..dah tak layak dapat duit..a.k.a pokai lah..huhuhu..

3 comments:

  1. Congrate dpat FYP A.. hehehe... dah abis khidupan UnI' nie.. x tau bila lgi dpt ketemu... huuu

    ReplyDelete
  2. penat lelah fyp aku nie x terbalas apa kes...huhu.
    mesti ade somethin wrong either with supervisor or pemeriksa.. sedih~~~

    ReplyDelete
  3. tak perasan kamu berdua ada meninggalkan komen..marcela mesti dpaat A gak kan? JIe mu xpe la..mu dah dapat kerja...mu fokus kerja sudah..

    ReplyDelete

I'm back 2017

Assalamualaikum..... Hisashuburi da ne Well, i have deleted my Instagram, twitter, wechat, and my wordpress blog as well. It just me myse...