Wednesday, April 27, 2011

sungguh bosan

bosannya hidup ni..
kenapa bosan?
xtau la..xde kawan? ade rasenye..tapii...
xtau la...
bosan la...kenapa? xde keje?? ade rasenye..study la..tapii
xtau la..malas kot...awal lagi..
tapi still bosan...nak wat ape..layan tonton..Habil & Qabil
saya sorang je...lonely...alone..home alone...huhuuuu...
xtau la...famili besar..tapiii...still bosan...kenapa..?
sebab sumer da kawen kot..?dah ade life masing2..sibuk keje kot..
hai..bosan2....
apa nak wat ni..nak call org..tapii..sape?? adik anin,along,liza, zaini mereka ni la yg suka layan aku..
orang lain...hurm..xtau la..
maybe saya ni merimaskan...menyusahkan..
tragis oh tragis bertemankan sadis...
huuuuuuu....bulan 5, ade hari ibu...huuuuu....tragis oh tragis..bertemankan sadis...
ntahla..saya tetap bosan..ep7 dah saya layan qabil ni....huuu..
saya dah xboleh wat sinopsis siaran langsung..mereka xsuka..huuu..lagilah bosan hidup saya..
credit sy selalu x habis sebab xtau nak call sapa...sebab saya rase saya saja yg terhegeh2 call org..ade ke org call saya..?ish3..
saya masih bosan...kalau dikampung..walau sebosan mana.saya masih ade yon..
walau yon suka gigit ciksu..yon always be there for me..sambil tunggu stream tonton..sambil taip story disini...mood emo....eh dah ep8...

1 comment:

  1. heee...bukan x suke lah awak buat sinopsis...
    saya rase kelakar je sebab xtau nak balas ape...tapi best sebab ade org ym saya...ngeee

    ReplyDelete

I'm back 2017

Assalamualaikum..... Hisashuburi da ne Well, i have deleted my Instagram, twitter, wechat, and my wordpress blog as well. It just me myse...