Monday, April 4, 2011

saya mau berubah...

Saya tak suka sangat kalau orang kacau saya punya playlist kat winamp..saya...huuuuuu..sbbnyer..saya malas nak susun balik......ramai yg tanya kenape x save...
sama je...kalau save pun..xde gunanyer..sbb hari2 mesti nak donload lagu baru..dan lagu baru itu d drag terus ke winamp..xkan la nak update playlist save hari2..namun....ramai saja yg mengacau playlist aku...pada awal tahun masuk universiti..aku memang marah...marah bangat......pastu pikir balik....macam kurang rasional plak nak marah pasal bende kecik.. lepas tu walau dipesan selalu..tetap aja ada yg terkacau..aigooooo..saya belajar menyabarkan diri say...oooh...xpe2..sy ckp..sy kene berubah...huuuuu..saya rajin2kan diri saya mendrag balik lagu2 yg saya suka masuk balik..ke winamp itu dengan sabarnya...pastu kemarin sy dah kemaskini folder..saya wat folder khas...mp3..semua lagu baru donload sy buh situ..pastu kalau sape2 yg kacau i nyer list lagi pas ni...i drag je satu folder...tu..sonang.......sonang yo kan....kira berubah da tu....kadang2 i pun terkacau jugak..hahahahaha...

Saya juga x suka orang rasmi barang baru saya...atau makanan saya..haish!! saya bukan kodokut..
tapi saya rasa x suka..saya suka saya yang rasmi barang2 milik saya....huuu contohnya di matrik dulu...saya mau makan mi tomyam...saya baru ja tuang dalam maangkuk...belum cedok walau sesuap pon..tetiba ade suara ...'wah..nak rasa sikit' haish!! kacau betui mood i..baaru syok nak telan...ish3..adalah budak kat matrik dulu...aigoooo..sy xpernah nak kacau makanan org...aigoo..yer pun kalu nak kacau bg la i rasa dulu..tu la..haish..sy x kesah kongsi makan..tp ...itula..kalau barang i plak..contohnye kasut...kasut i kan kecik..kalau baru beli..tu cun je..pastu ramai plak nak try....kalu nak try bules..tp ikut kaki la kan..kalu rase x muat..xyah la try..aku cukup risau dan gundah kalu..efek kat barang baru i..kasut..takut jd lebar lak kasut i.kan dah x lawa..asal2 kecik molek je..tetiba lebar..haish...ade je yg nak try nyer.dari kecik sampai besar..camtu le..yer..memang diakui sy juga suka try kasut org..tp rilekla kan.kaki saya kecik je..x bagi kesan pun kat kasut org tu haaaaa....apa punye perasaaan dlm diri ni..xtau nak ubah cane..tetap ade...huuuuuu baju pun sama....suka try2..adoiii...kalu sama saiz xpe...huuu sngt risau kalau jahitan terbuka..sbb baru...lom sompat den pakai lagi..huuuu...
Yg list lagu tu gua berjaya atasi....yg rasmi, yg try2 ni belom berjaya diubah....jadi....walau i x tunjuk.....ade tu tersimpan di jiwaaaaa....hahahahhahaa................mood ape arini xtau..try mengkaji personaliti diri yg tak berapa sempurna.....muahahahhaa..amacam da x betui je pala hotak arini.....huuuuuu

3 comments:

  1. i nak komen sikit..
    i terasa la u..pasal kacau winamp u tu..i bukan sengaja..nk rename, tp mouse u tu laju sgt, p play plak..gomen
    hum pasal mkn tu plak..i penah je nampak u kacau org len mkn, dia xsempat pon lg rasmi..i nk igtkn u je..u kn selalu lupa ingatan..huhu..gomen.

    ReplyDelete
  2. oh ya ka?? tu la pasai i mau berubah...i kan da insaf.....huuuuu

    ReplyDelete
  3. hahahaha..i ingat time matrik je sbb 1st time kene..muahhaha..pastu mesti terikut2 plak perangai..adoyaiii...maafkan saya lagi sebb lupa..aduhh...

    ReplyDelete

I'm back 2017

Assalamualaikum..... Hisashuburi da ne Well, i have deleted my Instagram, twitter, wechat, and my wordpress blog as well. It just me myse...