Saturday, April 16, 2011

3 hari bercuti di kampung

Aku balik pada 13/4/11 sempena hari ke 40 pemergian arwah abeki, abang sulong ku..
memandangkan ramai yang pulang ke kampung...abecah juga pulang..pada mulanya ak tidak sangka abecah turut pulang ...kerana bukannya cuti sekolah.hnya cuti ujung minggu saja..
aku turun di tanah merah saja kerana inging ke rumah abedik..pada pukul 3 a.m abedik menungguku di hentian bus tanah merah..lalu aku pun sampai ke rumah abedik..aku xtido pun..dah xleh tido..pastu aku layan lagu dulu..then sambung makan beger..yg ku beli td..pastu barulah tido..bangun2 je..alimi dah ada depan mata..cuuu o cuuu...cute nye....baik je mula nampak cuu...pastu cuu ngantok cuu sambung tido..pastu bangun lagi sekali..azizi pulak berada di atas katil yg aku tido itu...huuuu...aku pun melayan kerenah budak 2 orang itu..pukul 1 kami pergi amek along kat uitm machang..kami sampai umah kul 5p.m gitu.abecah da terus p umah kaklong..malam tu kami pun p la umah kaklong...pastu syafi yg demam itu...tiba2.....http://aiz0shiteru.blogspot.com/2011/04/sayang-syafi.html baca la kat blog along..ape yg jadi...along da tulis detail kot...
syafi masuk hospital demam...ciannyer..kecik2 dah sakit..kami sume p terus hospital...semua p ngan baju kurung ngan baju melayunyer.abena x sempat mkn nasi pon..abecah lagilah...berdukacita nyer..bimbang akan anaknya itu....................

No comments:

Post a Comment

I'm back 2017

Assalamualaikum..... Hisashuburi da ne Well, i have deleted my Instagram, twitter, wechat, and my wordpress blog as well. It just me myse...