Tuesday, March 29, 2011

Thesis saya....

Saya arini berusaha wat thesis bg siap nak submit kat prof..tapi prof kat UK...xde di malaysia..dia kan sangat sibuk..bile masanye die nak cek saya punye thesis..aigooo..sy rasa bnyak yg x betoi..tapi xtau la cane..rase berat je kepala duk pikir pasal keje ni..haish!!! prof tolong la baca dan reply email saya..saya sngt berharap prof dapat baca dan tegur dimana salah saya sepertimana cik ramli selalu buat kat jiechan,ela dan kujat tuh..kadang2 saya rasa jeles bile mereka tau apa yg mereka kene baiki..sedangkan saya..xde sapa nak tengok pun....saya susah hati..tapi saya wat cool je..tapi saya susah hati..tp saya jeles..tp saya susah hati..kadang2 sy xmau tau ape perkembangan tesis kawan2 saya sbb sy takut sy ketinggalan..tp saya rasa kalau saya xtau lagi saya risau...saya pun amek tau la..fd dah hantar kat dr.zary..mira plak nak antar esok...jie memang dah banyak kali hantar..kadang2 saya rasa gelisah...kadang2 saya wat bodoh..kadang2 saya takut sangat..memikirkan apa yang bakal terjadi kat tesis saya tu...saya xpandai wat karangan panjang2..
harini result bot dah keluar...saya dapat ciput jugak la,..tu la balasan x setadi..kan dah padan muka...huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...saya stresssssssssssssssssssss..saya laparrrr....

No comments:

Post a Comment

I'm back 2017

Assalamualaikum..... Hisashuburi da ne Well, i have deleted my Instagram, twitter, wechat, and my wordpress blog as well. It just me myse...