Thursday, March 31, 2011

Saya....

when i heard fd call her mom mek...i just teringat kat my mek..
when i heard mira citer mak die masak makanan yg die suka.. i try ingat balik what dishes my mek always cook for me..
1) ikan singgan
2)mee goreng
3)sup ayam
4)gulai putih..
5)ikan selayang rebus pastu goreng.
dan macam2 lagi...
when i dengar ji ckp tepon ngn ma die.."jie sayang ma"..
aku rasa aku xpernah ckp kat mek yg aku sayang die..walau sekalipon..i think.
when jie citer die adik beradik hadiahkan ma die hadiah hari jadi...
aku rasa aku x pernah tau pun when is my mek's besday..until i see her ic..maybe after spm..also dont remember..many thing regarding my mom..
i dont know what happen with my memory...short term memory..but certain thing i really do remember ....
my brain not functioning ke?masalah betui..bila sy x ingat ape yg kawan2 dah citer kat sy pasal mereka dan keluarga mereka..sampai ke hari ini aku masih x ingat nama ape yg fd nak letak kat anak die....huuuuu....bukan itu saje..banyak lagi rasanyer....vitamin cap ape lah aku nak kene makan nih..aku pun tak tau..kawan2 kalu aku lupa ape2 tu..sorry to say..bukan disengajakan.....huuuu...mood bosan campur puah tunggu tonton loading ep11 isteriku bukak queen control..hahahaa..

No comments:

Post a Comment

I'm back 2017

Assalamualaikum..... Hisashuburi da ne Well, i have deleted my Instagram, twitter, wechat, and my wordpress blog as well. It just me myse...