Tuesday, March 1, 2011

Family saya

Saya ada 10 adik beradik..semestinya saya anak bongsu..
Semua dah kawin..dan beranak pinak..as a result..saya jadi aunty yg paling muda dan tersangatlah muda..anak2 sedara saya semuanya ade 25 orang..
nasib baik saya belum kerja..kalau x??pokai la saya bila tiba hari raya...hahaha..
walaupun saya dah xde ibu dan bapa ataupun mek dan ayah..saya tetap happy sokmo..sebab apa?
sebab family saya besar.....besar sangat..saya ade yon..yon sangat comang..comangnye yon.
Bila cuti sem, atau cuti apa2 saja..saya mesti nak kene pikir saya nak balik stay rumah sapa? abang yg mana? or rumah kakak?
pilihan yg ada:
1) rumah abecik - ade wireless leh men tenet,ade astro,tv besar ade adikyah n along
2)rumah kak - kak masak sedap..ada astro jugak, tv besar jugak, ada matsyamer
3) rumah abetar-ada kakhah boleh bercerita,ngumpat pon boleh..kalau ade adik anin ngan siti pon sonok gak.
4)rumah abedik-kat machang? xmau p rumah mertua die..ade alimi ngn azizi.abedik ade broadband..boleh pow ni..
5)rumah mek- ada YON.this is my favoritezzz place..but need to wait everyone balik..baru boleh duduk umah sendiri..

kadang2 nawah pikir..malas nak balik kg sbb xboleh duduk umah sendiri...tapi..jauh dilubuk hati inging pulang sekali.....rumahku syurgaku..walaupun buruk dan dah nak runtuh..saya masih nak duduk situ...

No comments:

Post a Comment

I'm back 2017

Assalamualaikum..... Hisashuburi da ne Well, i have deleted my Instagram, twitter, wechat, and my wordpress blog as well. It just me myse...