Monday, March 14, 2011

Saya pindah bilik..

Haish!!! apalah nasib diriku ini..bertubi2 masalah datang mcam bola yg bergolek2...huhuuuuu...
dugaaan buat saya barangkali....apakah????......nande kore?? wae?? porque??
huhuuu...at first....7-13...i dont know who she is..just know the course...huhu..mcm sedih pun ade..mcm2 perasaan bergelumang...hampir 3 tahun saya menetap dibilik 7-48..roomate bertukar ganti...biasanya roomate yg masuk..haish!! ni..aku pulak yg kene keluar..ape cer..?
then jie chan datang....memandangkan bilik die pun sorang..i apa lagi..amek kesempatan r..tanya la bleh dak i masuk saja bilik die..?hahahahaha...die kata pikir sat...then kata ok..ok pun ok..la..ikut la p opis ckp..yeay!!! duk ngan jie je la..drpd duk ngn org yg x dikenali..xtau asal usul...amek masa nak berkenalan..adoii..xlarat nak tanya...nama sapa? asal mana sumer..xmau...nehiiii....yadaa...andhueh..(jie ajar eja)...hahahha..aku mana tau bahasa korea..wakakak..pastu p amek kunci sumer...then i kerah 2 tenaga...sapa lagi kalau bukan mirachan to fdchan..taihen desune!!!!....hontouni gomennasai...hontouni arigatou gozaimasu....jie chan mo...arigatou...for accepting me..in da house...yeaaaah..setel 1 probs...
mak oi...barang gue..berlonggok longgok..what to do???hahhaaa...mcm gunug daaa...kemas daaa...slow2 akhirnye siap..thank god line tenet ok...wimax pun ok....hoooray!!!!!!....yatta yatta..ureshiii na.....

No comments:

Post a Comment

I'm back 2017

Assalamualaikum..... Hisashuburi da ne Well, i have deleted my Instagram, twitter, wechat, and my wordpress blog as well. It just me myse...