Monday, July 11, 2011

Di rumah Abecik

Minggu ni aku bertapak di rumah di taman harmoni..minggu di lepas di rumah kakzam..aigoooo
Pagi2 aku kene tunggu mereke semua ke sekolah then aku kene kunci pintu tutup lampu...pastu aku pergi la tido balik...pukul 10 aku bangun balik tengok tv
selongkar dapur cari makanan..
tunggu orang datang buat stor...itulah task yg diberikan abecik sepanjang aku meninap dirumahnya..tak boleh la aku melarikan diri ke rumah mek.wuu..wuuu..wuuu...

abeya ngan abe yame yang ditugaskan wat stor tu...tak mari2 pun..lama dah aku tunggu..hahaha...tunggu?? tok payah tunggu sebenarnyo..kih3..sajo jo..bosan2..oh ya..aku online kebas broadband kakda nih...pagi je la buleh online.xleh dowload dah..slow la broadband..huhuuuuu...

No comments:

Post a Comment

I'm back 2017

Assalamualaikum..... Hisashuburi da ne Well, i have deleted my Instagram, twitter, wechat, and my wordpress blog as well. It just me myse...